Kategorie
Technika Grzewcza
Kotły
Ogrzewacze
Pompy ciepła
Grzejniki
Armatura Grzewcza
Armatura około kotłowa
Armatura grzejnikowa, przepływowa, regulacyjna, pomiarowa
Naczynia wzbiorcze / przeponowe/ wyrównawcze
Ogrzewanie płaszczyznowe
Technika Sanitarna
Biały montaż
Systemy spłukujące i odpływy
Baterie
Łazienka dla niepełnosprawnych
Systemy instalacyjne
Stal
PEX/PERT
PPR
Otuliny i rury osłonowe
Kominy
Mosiądz
Akcesoria do łączenia i spawania, lutowania
Technika zamocowań
Komfort plus
Pozostałe
Narzędzia
Części i akcesoria
O nas Sieć dystrybutorów FAQ Katalog Kontakt
z VAT
O nasSieć dystrybutorówFAQKatalog 2023Kontakt

FAQ - pytania i odpowiedzi

FAQ – pytania i odpowiedzi

Strona główna / FAQ – pytania i odpowiedzi
FAQ – pytania i odpowiedzi

W tym miejscu zgromadziliśmy listę pytań i odpowiedzi, które najczęściej pojawiają się w komunikacji z naszymi Klientami.

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz do nas info@e-rbb.pl

Strona e-rbb.pl nie jest sklepem internetowym. Jest to portal, na którym można zapoznać się z oferowanym asortymentem marek RED, BLUE i BASE i znaleźć odpowiednie dla siebie rozwiązanie oraz wysyłać zapytanie ofertowe dogodnie zlokalizowanej placówki firmy dystrybucyjnej, gdzie będzie można dokonać zakupu.

Produkty z oferty e-RBB są fizycznie dostępne w firmach z sieci dystrybucji zlokalizowanych na terenie całego kraju. Lokalizację wszystkich oddziałów, dane kontaktowe oraz wskazówki dojazdu można zobaczyć w zakładce Sieć dystrybutorów.

Sieć sprzedaży tworzą niezależne firmy dystrybucyjne, dlatego zalecamy kontakt bezpośredni z wybraną placówką firmy. Sieć sprzedaży oraz dane do kontaktu znajdują się w zakalce Sieć dystrybutorów.

Warunki gwarancji umieszczone są na karcie gwarancyjnej danego produktu i należy postępować zgodnie z ich zapisami. Reklamowany produktu należy dostarczyć do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do producenta, chyba, że warunki gwarancji mówią inaczej (producent jest wskazany na etykiecie produktu oraz w karcie gwarancyjnej jako „Producent / Gwarant”).

Termin rozpatrzenia gwarancji wynosi zazwyczaj 14 dni roboczych od daty otrzymania urządzenia przez gwaranta. Uprawnionym do dokonywania jakichkolwiek napraw produktu jest wyłącznie producent lub inny podmiot działający z wyraźnego upoważnienia producenta.

Gwarancja traci ważność w przypadku uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwej eksploatacji i dokonywania naprawy przez osoby nieuprawnione.

Dokumenty dotyczące produktów znajdują się bezpośrednio na stronie danego produktu w zakładce „Do pobrania”. Jeśli we wskazanym miejscu nie można odnaleźć dokumentów napisz do nas (dane do kontaktu dostępne są w zakładce kontakt) lub skontaktuj się z wybranym punktem dystrybucyjnym.

Masz pytania? Chcesz dołączyć?
Skontaktuj się z nami

Grupa ABG Sp. z o.o.

ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
+48 22 860 73 33 info@e-rbb.pl NIP: 8992154910 | REGON: 931143612 | KRS: 0000040955

Właścicielem serwisu jest GRUPA ABG Sp. z o.o.

Jesteśmy jedną z pierwszych polskich grup zakupowych z branży artykułów techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej.

Mapa serwisu:

  • Strona główna
  • Kontakt

 

  • O nas
  • Sieć dystrybutorów

 

  • FAQ - pytania i odpowiedzi
  • Polityka prywatności

Skontaktuj się z nami

  • Grupa ABG Sp. z o.o.
  • ul. Stawki 2
    00-193 Warszawa
  • tel: +48 22 860 73 33
  • e-mail: info@e-rbb.pl

2025 Grupa ABG - artykuły techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej
Powered by
Start
Menu
0
Koszyk
0
Schowek
Zaloguj się